Informare si suport

În cazul în care aveți nelămuriri sau sunteți indeciși ce produse să achiziționați, ne puteți contacta pentru:

  • Informații suplimentare despre produsele noastre
  • Consultanță pentru alegerea produsului potrivit
  • Suport tehnic pentru instalare și punerea în funcțiune
  • Informații referitoare la garanție și service.

    Dorința RoFerme este ca toate relațiile cu clienții să aibă loc într-un mod corect și ne vom da tot interesul pentru rezolvarea pe care amiabilă a tuturor problemelor apărute. Relația cu clienții este foarte importantă pentru Roferme și vom încerca să soluționăm în cel mai scurt timp posibil orice problemă apărută. Ne luăm angajamentul oferirii unui răspuns în maxim 48 de ore de la primirea notificării.

    Furnizori noștri sunt foarte riguroși în ceea ce privește testarea și calitatea produselor. Cu toate acestea, este posibil ca printre miile de produse fabricate, să existe câteva produse cu mici defecte de fabricație. Reclamațiile privind calitatea produselor noastre se vor exprima către RoFerme la datele de contact existente pe site-ul nostru, pentru a putea lua măsuri imediate pentru eliminarea neconformităților.

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor poate fi contactată la următoarea adresă:  http://www.anpc.gov.ro/