Retur

Roferme retur

    În situația în care nu sunteți pe deplin mulțumiți de performanțele sau caracteristicile produsului achizitionat de pe RoFerme.ro, îl puteți returna pe adresa noastră, în termen de 14 zile conform regulilor de retur de mai jos. Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, prin completarea formularului de retur de mai jos și trimiterea acestuia la sediul nostru

BON DE RETUR

Nume Prenume expeditor…………………………………………………………………………..

Adresă expeditor………………………………………………………………………………………

Factura la care se face retur – Număr………………………..Dată…………………………..

Produsul/ produsele returnate……………………………………………………………………..

Cantitate……………………….

Motivul returului……………………………………………………………………………………….

Data…………………………….

Numele persoanei care face returul ………………………………………..

Funcția…………………………………………………….

Semnătura autorizată………………………………….

Singurele costuri care cad în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Dreptul de renunțarea la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.

Termenul de 14 zile se calculează de la data la care produsele au fost recepționate de către client.

    Produsul returnat trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • va fi în aceeași stare în care a fost livrat;
  • va fi însoțit de ambalajul original, cu toate accesoriile și consumabilele aferente, după caz, și documentele originale cu care a sosit coletul (factura fiscală, certificat garanție, etc);
  • nu va prezenta urme de utilizare, montare, uzură, lovire, modificare sau consum, atât în cazul produselor cât și ale accesoriilor sau/și consumabilelor ce însoțesc produsele returnate;
  • în cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, un singur produs va fi acceptat desigilat, restul cantității este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

    Pentru produsele cumpărate care îndeplinesc condițiile de retur, în funcție de opțiunea dvs., puteți alege un alt produs sau rambursarea sumei plătite pentru respectivul produs. În cazul înlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțiala până la valoarea produsului înlocuitor.

Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.

Vom efectua această rambursare folosind un cont bancar indicat de catre dumneavoastra !

    Următoarele categorii de produse se pot returna doar dacă sunt sigilate:

  • Hrană animale
  • Produse sanitar-veterinare
  • Produsele din categoria Petshop

    Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații:

  • Produsul a fost adus pe „comandă specială” (COMANDA SPECIALA  este definită ca fiind lista de produse comandată de către cumpărător și care nu se află în stocul Roferme dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans, în termenii agreați de părți. Furnizorul îl va informa pe Beneficiar dacă oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Specială.)
  • Produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat
  • Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
  • Aparatele electrice care au fost montate, folosite, prezintă urme de utilizare.

    De reținut

    In cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

    De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

    Pentru ale informații legate de returul produselor aveți posibilitatea transmiterii unei solicitări pe adresa de e-mail: comenzi@roferme.ro